Page Nav

Grid

Hover Effects

TRUE
{fbt_classic_header}

Breaking News:

latest

Μαθήτρια στον Αγ. Δημήτριο Αστόριας και περήφανη Ελληνίδα η ομογενής πρώην πράκτορας που παρουσίασαν οι «Times»

Η Εύη Πούμπουρα, σε ομιλία της προς τους μαθητές του σχολείου Αγίου Δημητρίου από το οποίο έχει αποφοιτήσει και η ίδια. Φωτογραφία: Ευγεν...

Η Εύη Πούμπουρα, σε ομιλία της προς τους μαθητές του σχολείου Αγίου Δημητρίου από το οποίο έχει αποφοιτήσει και η ίδια. Φωτογραφία: Ευγενική παραχώρηση στον «Ε.Κ»: Στιβ Τσιβιδάκης/Αγ. Δημήτριος

Της Ματίνας Δεμελή

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. «Το σχολείο αυτό με ετοίμασε να αντιμετωπίσω τις προκλήσεις της κοινωνίας μας προικισμένη με τους θησαυρούς της κληρονομιάς μας». Τα λόγια αυτά ανήκουν στην Εύη Πούμπουρα που παρουσίασαν οι «Κυριακάτικοι Τάιμς», πρώην μαθήτρια στο σχολείο του Αγίου Δημητρίου στην Αστόρια και μετέπειτα μυστική πράκτορα στο Λευκό Οίκο, η οποία είχε απευθυνθεί στους αποφοίτους του σχολείου το 2017.

«Αισθάνομαι ότι είμαι στο σπίτι μου. Οτι δεν έφυγα ποτέ από εδώ, εδώ που μεγάλωσα, εδώ που έμαθα τα πρώτα μου γράμματα, τη θρησκεία μου, που έμαθα να είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα».

Παιδί μεταναστών από την Χίο, η Εύη μεγάλωσε στο Κουίνς της Νέας Υόρκης και όπως είπε, το ελληνικό σχολείο ήταν το καλύτερο δώρο που μπορούσαν να της κάνουν οι γονείς της. Ηταν μαθήτρια της σημερινής διευθύντριας Μπέτσυ Σιδέρη, η οποία ήταν η αγαπημένη της δασκάλα.

«Το σχολείο αυτό το εμπιστεύτηκαν οι γονείς μου για να μεγαλώσω με την ελληνική ταυτότητα. Το σχολείο αυτό με ετοίμασε για να αντιμετωπίσω τις προκλήσεις της κοινωνίας μας, προικισμένη με τους θησαυρούς της κληρονομιάς μας. Τι υπέροχο δώρο. Δώρο ζωής στους νέους μας η προσφορά του σχολείου αυτού εξαιτίας του οποίου μιλάω, διαβάζω και γράφω ελληνικά» είχε πει η κ. Μπούμπουρα κατά την επίσκεψή της στον Αγιο Δημήτριο.

«Η Εύη είναι Ελληνίδα μέχρι το κόκκαλο. Πιστεύει στις αυστηρές αρχές που τη δίδαξαν οι γονείς της αλλά μετέδωσε στους μαθητές και το μήνυμα, να αγαπάνε μεν τους γονείς τους αλλά να ακολουθήσουν στη ζωή τους αυτό που τους λέει η ψυχή τους όσο δύσκολο και σκληρό είναι» δήλωσε στον «Ε.Κ.» ο επίτιμος πρόεδρος της κοινότητας Αγίου Δημητρίου Νίκος Ανδριώτης. «Η Εύη αν και είχε κάνει μεγάλη καριέρα ποτέ δεν ξέχασε την ελληνική της καταγωγή. Οποτε ερχόταν στη Νέα Υόρκη περνούσε πάντα από το σχολείο να δει την αγαπημένη της δασκάλα. Ετσι, σκεφτήκαμε να έρθει να μιλήσει στα παιδιά και να τους στείλει το δικό της μήνυμα» συμπλήρωσε ο κ. Ανδριώτης.




Εθνικός Κήρυξ

Η Εύη Πούμπουρα, σε ομιλία της προς τους μαθητές του σχολείου Αγίου Δημητρίου από το οποίο έχει αποφοιτήσει και η ίδια. Φωτογραφία: Ευγενική παραχώρηση στον «Ε.Κ»: Στιβ Τσιβιδάκης/Αγ. Δημήτριο

Η Εύη Μπούμπουρα κατάφερε να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα παρά τις αντιρρήσεις των γονιών της οι οποίοι ήρθαν στην Αμερική την δεκαετία του '70 και κατάφεραν να εργαστούν και να επιβιώσουν χωρίς καν να γνωρίζουν τη γλώσσα ενώ αναφέρθηκε στους δουλειές που χρειάστηκε να κάνει μαζί με τον αδελφό της για να ενισχύσουν τους γονείς τους οικονομικά. Σπούδασε, έμαθε 4 γλώσσες, δούλεψε στο πλευρό 4 Αμερικανών Προέδρων ως μυστική πράκτορας, και έπειτα αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της και να εργαστεί στην τηλεόραση.

«Πρέπει να πιστέψεις ότι είσαι ικανός όσο και οι υπόλοιποι εκεί έξω. Οι γονείς μου, με ελάχιστα λεφτά, ήρθαν στην Μητρόπολη του Κόσμου από ένα χωριό της Χίου. Ο πατέρας μου έψαχνε δουλειά πόρτα πόρτα. Ποιος θα προσλάμβανε έναν Ελληνα μετανάστη που δεν μιλούσε καλά καλά τη γλώσσα; Μια μέρα μπήκε σε ένα μαγαζί με ντόνατς στο Χάρλεμ, κοντά στο σπίτι μας ζητώντας δουλειά.

Τους είπε: φτιάχνω ντόνατς, μαγειρεύω. Είμαι πολύ καλός, θα σας δείξω. Κάνω καφέ. Όχι, του απαντούσαν συνεχώς, δεν χρειαζόμαστε άτομο αυτή τη στιγμή. Θα καθαρίζω, θα σας βγάζω τα σκουπίδια, θα κάνω οτιδήποτε χρειάζεστε, επέμενε. Στο τέλος είπε: σας παρακαλώ, θα δουλέψω δωρεάν για εσάς, μην με πληρώσετε, τουλάχιστον να αποκτήσω εμπειρία και να μπορέσω να βρω δουλειά. Δύο εβδομάδες μετά τον προσέλαβαν. Ολα τα όχι που είχε ακούσει, έγιναν ναι. Μαζί με τον αδελφό μου βοηθούσαμε τα Σαββατοκύριακα τους γονείς μας καθαρίζοντας γραφεία εταιρειών. Εγώ σκούπιζα και ο αδελφός μου ξεσκόνιζε. Οταν έφτασε η ώρα των σπουδών ήξερα πως οι γονείς μου δεν θα μπορούσαν να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Ετσι χρειάστηκε να δουλεύω παράλληλα με τις σπουδές μου» είπε κατά την ομιλία της προς τους απόφοιτους του Αγίου Δημητρίου η Εύη Πούμπουρα.

Η ίδια, αναφέρθηκε και στην αντιμετώπιση των γονιών της όταν τους ανακοίνωσε τι επάγγελμα θέλει να ακολουθήσει. «Οταν ανακοίνωσα στην μητέρα μου ότι θα πάω στο ΝYPD άρχισε να κλαίει. Και μου είπε: τι πράγματα είναι αυτά, κορίτσι είσαι. Να πας να γίνεις δασκάλα, δεν είναι αυτά πράγματα για τις κοπέλες. Οταν την ρωτούσαν για μένα, έλεγε δουλεύει στο Μανχάταν, σε ένα γραφείο. Επειτα, τους ανακοίνωσα πως ήθελα να πάω στις Μυστικές Υπηρεσίες και ο πατέρας μου, είπε: Χαλάς την ώρα σου. Τους αγαπάω τους γονείς μου, όμως πάντοτε αποφάσιζα εγώ για το τι θέλω να κάνω με τη ζωή μου. Αυτό να κάνετε και εσείς, χωρίς βέβαια να πάψετε ποτέ να σέβεστε και να αγαπάτε την οικογένειά σας».

Δεν υπάρχουν σχόλια